in my dreams i wander~not a care if i ever wake

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

ιδανικος αυτοχειρας~2

...και ειναι ολοι αυτοι που σου λενε πως αλλαζεις
και ολοι εκεινοι που σου λενε να αλλαξεις.
και ειναι εκεινες οι στγιμες που θελεις να φωναξεις μα τα λογια γινονται απόηχος των δικων τους
και ολα αυτα που θελεις να πεις χάνονται..πνίγονται
δεν ειμαι εγώ πια,μου λες
παραμορφωθηκα  η μεταμορφωθηκα , δεν ξερεις να μου πεις
και οταν σε ρωτησα γιατι ακομα κρατας το χερι μου-αυτο που οπλισε το μισος μου-
μου ειπες με φοβασαι,γιαυτο

4 σχόλια:

  1. ωραιο χασιμο, ωραιο τελος, ωραιος bobby. ραντεβου στο legalize!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αναλογα την οπτικη απο την οποια παρακολουθεις αμελί μου! :)) παντως η παραμορφωση μπορει να κρυβει μεσα της την μεταμορφωση και αυτη με την σειρα της την υποκειμενικοτητα της ανθρωπινης αντιληψης ;)

    (με εβαλες να σκεφτω παντως)

    ΑπάντησηΔιαγραφή