in my dreams i wander~not a care if i ever wake

Σάββατο 2 Απριλίου 2011

ξημερώνει πάλι.!

σκέφτηκα λιγάκι σήμερα. όλα αυτα που αγαπώ να κάνω και τα έχω ξεχάσει.
και δεν ξέρω γιατι τα έχω ξεχάσει. εν τελει γιατι αγνοώ καποια συνηθεια που με κανει να αισθανομαι τοσο περιεργα ομορφα,ιδιαιτερα! μια βολτα στη παραλία για παράδειγμα. να χαθω στις σκεψεις μου, να κοιταξω τον ηλιο και να νιωσω αυτο το αισθημα της απεραντοσυνης,να κοιταξω ωραιο κοσμο ( βλεπεις πολλα ωραια αγορια/κοριτσια στην παραλια,το ομολογω) . ικανοποιω πολλες αισθησεις παραλληλα και δεν συμβαινει συχνα.
ποσο καιρο εχω να κανω κατι που αρεσει μονο σε εμενα,ειναι δικο μου,εμενα ικανοποιει,εμενα ευχαριστει οχι τους αλλους.
ας ξημερωσει λοιπον και σημερα. να ακουσω μια διαφορετικη φωνη,ενα διαφορετικο χαμογελο να μου φτιαξει την ημερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου