in my dreams i wander~not a care if i ever wake

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

ιδανικός αυτόχειρας

kurt cobain
ο απολυτα ιδανικος αυτοχειρας.
5 απριλη '94. εδωσε τελος στη ζωη του,ενας ανθρωπος γεματος συναισθηματα,γεματος ανασφαλειες,ευθραυστοτητα και καταχρησεις.η πρωτη μου επαφη με την ροκ-grunge σκηνή. το πρωτο αλμπουμ που μια αγαπημενη φιλη μου εφερε στα γενεθλια μου,''15 classic songs,NIRVANA'' ηταν και η αφορμη να διεισδυσω σε εναν μουσικο λαβυρινθο που απορροφησε την αμεριστη προσοχη μου τροφοδοτουμενο απο την ορεξη μου να μαθω οσο το δυνατον περισσοτερα και να εξελιχθω μουσικα.
Kurt cobain. το ειδωλο μια ολοκληρης γενιας. ειδωλο μιας αυτοκαταστροφικης γενιας γεματης ανασφαλειας,φοβου,αγαπης,ποθου για αντιδραση και εξαπολισης δριμυτατης απεχθειας σε οτιδηποτε υποτονικο,χειριστικο-καταπιεστικο!



R.I.P  <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου